dunno...



just idag hatar jag måndagar.
det var intre snöstorm idag. men det är det enda positiva.
bussen körde igenom en trafikstockning med knappt 20 km/h
jag var så jävla irreterad. och nu sitter jag på samhällen och märker
att jag snart ligger under den där läsgraven igen. uppgifter hit
och uppgifter dit.. i quote sofia "jag är less på skolan och vill bara dö"
...så! nu ska jag invänta frida, fortsätta med att lönlöst fundera över
vad jag ska välja att studera som nästa projekt. jippe yey,yey. sen är
det helvetets- svenskan. ska bli kul att se vad som blir utav den! naat.

ska gå en himla massa ärenden på stan efter skolan, som involverar
bland annat, överföra pengar (tradera), shoppa linser och ...nånting mer.
see ya later alligator!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0