DUTTIT

godmorgon alla!
idag har jag deffinitivt vaknat på rätt sida. jag gick o la mig supertidigt igår
och det har satt sina "goa" spår. japp, idag är en sån dag jag ska dansa på
gatorna! laddar iPoden för att göra detta möjligt.
min buss går snart så jag ska få i mig lite mer mat i maggen. idag ska vi
(min klass) träna med danstvåor och ettor. vi har ett balettstycke vi ska
styra upp tilsammans. very intresting. dock känner jag att jag inte kan röra
mig allt för mycket... har hur mycket träningsvärk som helst.....gnyy.
men nu kör vi. hm... ska öva pirutter i mina dans-uggs på vägen ner till
bussen...herrå!

ps: jag har (..och resten av es3) äntligen fått komp. mitt sportlov börjar
efter morgondagens sista lektion. happy!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0