en uppdt. från den 14 feb

jag och majsan har gjort både det ena uppträdandet efter det andra här
hemma hos hanna där det är "alla hjärtans dag fest", vi är duktiga esteter.
jag har en tisha där det står "i <3 me, and majsan" and im in the mood!
hör på kat de luna och känner vinet strömma fritt i mina ådror...
jag och älskade majsan ska snart ner på stan, jag hoppas på stadshuset.
har haft så jäkla kul än, överlycklig över att jag firar dagen/kv med majsan.

alla bilder över lördagen kommer jag senare att lägga in! och tro mig,
de är många! och ni vill inte missa en enda!
vi har fikat på stan, fyndat på stan, lagat en romantisk middag, och nu,
går in hårt med alkoholen men hjärtan runt om! (ni kommer att förstå 
när ni ser bilderna;) puss darlings! fortsatt trevlig kväll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0