fan vilken underbar dag!

bortsett från att jag bet snett imorse och var tvungen att åka till tandregleringen
akut senare på dan har denna dag bara varit bättre!
joacim testfilmade min klass idag och allt känns toppenbra. vi lyckades skapa
en herrejävlar bra energi i danslokalen idag! nästan så man vet att man lever!
sen nu ska jag iväg o käka pannkaka hos grannen och sen har mamma fått för
sig att hon ska baka semlor ikväll (?!) JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE.
on top of the world.. men nu är det pannkisar hörrenini. hejhej!

you can't help respecting anybody who can spell TUESDAY, even if he doesn't spell it right; but spelling isn't everything. there are days when spelling tuesday simply doesn't count  / winnie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0