fredag it is.

hohooo, creds till mig som fullgjort hela dagen i skolan till att börja med.
sen är det även konstaterat att jag har nackspärr, så nu tänker jag gosa i oändlig
värme hela kvällen! jag är föriövrigt skit trött efter en lång fredag och ser inget annat
än fram emot en kväll med att göra ingenting...sweet. lite let´s dance, men annars
blir det en kort kväll med en låång sovmorgon på lördag.
sen ska jag fira alla <3-ans dag med maja! så imorgon bussar
jag ner till sundsvall i lugnan ro, det kommer att bli bra. vinpimpling har jag hört?

nu ska jag återgå till de brända mandlarna doppade i choklad som mamma nyss
hällt upp.. och joina martin i tvsoffan, för han är minsann på besök ikväll!
natti?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0