godmorgon kära läsare!

det verkar vara en fin dag idag, men jag tänker ha kalsipper på ändå:)))
jag ska snart springa till bussen, idag är det tandläkarbesök som står högst
på min lista!
jag hoppas de kommer fram till någonting idag... silvertänder kvar till 
studenten or not?! bussarna går (som vanligt) cepe så jag kommer att få sitta
en och en halvtimma innan på mottagningen, ska ta med mig teoriboken...
dock funderar starkt om jag ska springa upp till maja när jag ändå är i stan
och krama om henne... dock vill jag inte väcka det lilla livet,
hon kan ha hemskt morgonhumör ibland;>

ha en very good day readers!
(det börjar gå mig på nerverna att inte ha kamera...augh)


(bild för lovans skull)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0