guld- insats från storebror!

hah! allt går över ganska fort när det kommer till mig och självaste gratis- brorsan
andreas förtjänar en hel del creds som fick min sotiga dag att vända..
vi kurade oss framför tvn med en massa skit på tv och sen åkte vi med hans bil och
köpte semlor... jag som aldrig följer AA fick tillräckligt med info av en insatt andreas..it was fun! och nu strålar jag!
imorgon ser schemat ut såhär(ni komr förstå senare andl. till mitt jubel): ska
jag och frida ha en dubbellektion i engelska och sen åker vi in till stan och lunchar/fikar, mer nice blir det när fler kommer att hänga med oss.
halv två ska resten av min klass mötas utanför sundsvalls teatern med fotografen.
det är dags att foto oss för våra affisher som ska tryckas!
allt kring pub. kommer alla i klassen vara djupt involverade i, tv och radio står även på listan. men imorgon ska vi alltså plåtas. kommer bli så himla grymt.
och det är darför jag snart går sönder i extas.

nu ska jag duscha och skriva på förberedelse inför eng. muntliga till imorgon. (grr.. att ha en dubbellektion innan det pangroliga inträffar är verkligen grymt) sen ska jag varva ner med min ljudbok(!) på ippen,
jag återupprepar twilight in my head, åhh robert pattinson.
godnatt på ett tag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0