happu sunday everybody!

godmorgon gooodmorgon! nanana (den enda rad jag kan av sången)
idag är en bra dag.
jag vet att det snöar/regnar utomhus och det faktum att mamma is all
stressed och springer runt i lägenheten städar, byter jord i husets
alla blomkurkor, vilket har lett till att jag stängt in mig på mitt rum,
men det är en fin dag. effektitetens dag.

jag vaknade, steg upp och koreograferade och nu har "läxan" nästan
gjord. och klockan är inte ens 30 minuter från lektionstid!
det avgörande är resten av dagen, back to bed (jag är fortf jättetrött)
eller vara vaken and "stay effective!" ....aurgh.
frestelsen är för stor... och jag är bara mänsklig.
resten kan ha en bra söndag iallafall hörrni!


det var längesen man fick mysbesök nu...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0