hej... och hejdå!

jävla skitväder!
jag blir så jklasfhlkfjölfqkfölfförbannat- arg!
det är kramsnö, meaning= jag trampar, åker ner några cm och sannolikheten att jag ska ramla vid varje steg är 50/50 .......borde få medalj att promenera i detta jäkla väder. ta mig till sol! sol och varma stränder!

jag: men jag ska inte bo i kylan ....
jonas: blablaa is-regn blablaablaa dåligt väderlag ändå
jag: nej! jag ska bo på ett ännu varmare ställe, inte typ skåne
jonas: jaha.. men då är halkan inte ett problem utan då ska man behöva beskymra sig 
över att infödingarna har förfan inga trafikregler!


jag klarade föresten halkbanan, kanske borde nämna det? har brummat hela dagen,
feels pretty nice. nu ska jag ha teoriläsning på trafikskolan.. min skjuts komr om 3 min. *suck*..and off we go!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0