high school...nana

ajj... tänderna. jävla tandreglering! aj säger jag.
och nej es3, filmaren kommer inte imorgon bitti. please god,
ring mig alla istället för att obotligt smsa, jag har no money på mobilen!
(någon som kan tipsa mig om en ny snygg mobil föresten?)

på hemvägen (kvittrande som vanligt på grund av solskenet och för att
jag gick med max) så träffade jag på en gammal klasskamrat, årgång 91.
hon hade med sig sin 10 månaders gamla bebis. wops. bedårande var
han ofc! men ja... och sen när jag kom hem, surfade runt på olika bloggar,
hittade jag minst 2 par som är tonårsföräldrar -mark my words- INGEN är
än idag tillsammans, och det är ett jävla liv. krig skulle jag påstå.

hm, om livet vore en musikal skulle jag vara glad. jag kan förvisso inte sjunga,
men jag skulle nog trivas ändå. nä inte alls pjåkigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0