hinner med en kortis!

..att jag skulle hem mellan allt fläng jag ska göra ihelgen var inte tippat,
så här kommer några väl valda ord! (nooot). efter att gått igenom ett plågsamt
danspass på skolan (ena min häl har spruckit upp -sårig, var egentligen
bara en tidsfråga innan allt barfota dansande skulle ta stryk...ska våga mig till att fråga fot-fobisten emma sen om hon vill smörja in mina balettfötter...) och nu ska jag  slänga mig in i en varm dusch och avnjuta en avkopplad lunch sen efter lite fix åker jag in till birsta och möter upp emmorna. och imorgon firar jag frida,
19 år, i njurunda. gonna be great! sen är det en danssöndag som väntar.

nu måste jag kila, har ont om tid, trevlig helg allihopa!
tänk på mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0