IM BACK!!!!!

jaha. det här var jag inte beredd på... det måste ha varit
mina hårda ord på bdb som gjorde att blogg.se kom tillbaka till mig!

åhhh nej... nu måste jag läsa typ hundra bloggar too catch up...
är inte det pissigt så säg! men vad jag har saknat skrivandet hörreni:')
igår var jag jäkla kreativ och nu känns det lite obetydligt att nämna det i
bloggen... har kirrat sommarjobb iallafall ( i think?) och äntligen har jag
tagit tag det där med bankkortet.. så snart har jag visa kort jag också,
vuxenpoäng god damn it! en synkontroll hann jag också med och sen
var det att knalla hem, bara för att sen sätta sig på bussen ner till svall.

där tittade jag och andra ambitiösa dansare från programmet in stycket
"opening night" på sundsvalls teatern. fettnice! tror jag...?
jag hade splittra åsikter ang. uppträdandet.
sen fikade jag, matilda och maja på barista. fasen vad gött.
sällskapet och den special beställda chai-latten (jag är krånglig) 
sen åkte jag hem med alla dessa visioner (som är oundvikligt att få när man
är en avgångselev..) om framtiden. resor, arbete och utbildning.
YES. indeed är jag laddad.. so long!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0