i'm dying here

jag dör av uuuuutmattning! jag får aldrig sova (+klagoljud)

mina traderaauktioner som går ut idag/ikväll verkar ta en evighet
på sig, bara för att jäklas liksom. det blir i sanningens namn några strån
dragna till stacken ändå & som det ser ut nu kommer jag bara bli nöjd!

för i övrigt kollar jag alla miljoners bloggar medans jag gäspar.
är ute på en "deadhunt" efter den perfekta studentklänningen, likt min
kompis frida, har ni några dolda knep, tipsa mig på mailen är ni gulliga!
gäsp.....nä nu får dom gå ut snart!
det verkar som att ett steg till att bli miljonär är tålamod... suck igen!
Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAH jag vet. Kan vara för att jag en gång var 14 år och ringde för höööööga priser till mobilnummer ;)

2009-02-10 @ 08:55:38
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0