in my memory.

jag tänkte högt i bilen hem:
"woho! ingen skola imorgon!!!" varför inte? frågade mamma förfärat på sitt
lärarevis. jag svarade lyckligt att det går inga bussar vid sånt här skitväder!
det är ju e4an kontrade min gamla morsa mig med..och jag blev tyst.
jävlar, det är ju emma det är så för... 

så nu sitter jag och tycker synd om mig själv för att inte jag inte bor i bushen,
där man inte alltid får det plogat.. samtidigt som våran plogare
åker flera vändor på parkeringen utanför vårat fönster vid datorn. hejhej...
han kommer som närmast 3 m från fönstret och jag känner mig både
blottad och utpekad minsann. jag vill inte gå till skolan imorgon
med sånt här väder...bussarna kommer att vara försenade...och ärligt talat, 
då måste jag ha de höga bootsen.. och då får jag inte ha mysisar. buhu?!
och så längtar jag inte heller till svenskan. vi lär ha 3 lärare+ rektorn imorgon
och all den draman kan jag mycket väl klara mig utan...odugliga svenska-
lärare... tungt. läget känns mycket tugnt. update när humöret åter hittats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0