jag är en pärla.

jag har börjat annonsera. (är redan i traderasvängarna so whaat!)
om ni drar ner musen neråt så kommer ni se den längst ner på min menyrad.
den står för kvinnlig cancer försäkring. något som ligger mig nära.
vi har cancer inom familjen och det är något jag är sjukt rädd över.
ni kan ju click it, de som känner för det, bara ett enda klick in på deras sida
och ni stödjer.
gör mig stolta kära läsare!
nu ska jag kura ihop mig i soffan with my lovely mother, framför vänner.

vad ska jag göra imorrn då? JONI, tandläkarbesök och later on, egen
dansträning. om jag får min sömn kommer torsdagen gå great;>
om exakt 4 veckor vet vi om jag kommer ha körkort eller icke!


likt en ängel stigen ur de norrländska skogarna, kvinnlig cancerforskning people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0