love me dead.


jag o majsan i lördags.

sitter o slurpar te samtidigt som jag knaprar på en skål kellogs k. njae, det
matchar inte särskilt väl men jag får det att fungera ändå.

bilderna ifrån i lördags som verkade vara long gone, räddades av min laptop!
dock så när jag överförde alla bilder via hotmail till stationära sjönk kvalan
till pinsamt låg...så skicka inga bildfiler via mail, dont do that!
men det blir en annan 5 för mig att lösa.. nu ska jag hugga in att redigera kära
hannas bilder. jag sägs numera vara ett bildredigerings proffs (haha) men
you got to do what handsome people ask you too!
snart ska jag kyssas lite med teoriboken i sängen, hörs imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0