mello, sista delen.

"Esta Noche är på spanska och betyder en bil"
jag döööör. ikväll är petra mende verkligen i sitt esse och jag har
faktiskt garvat åt allting hon sagt ikväll.

dock när det kommer till pojkgruppen "Next 3" var just det enda som
var bra, killen som sjöng rent på spanska. finito. no mas.
jag vet faktiskt inte vilka jag tycker ska gå vidare. lite ointressant.
jag skippade sista nummeret, opera. jag hör lika bra härifrån i datarummet?
moha.... nu ska jag sätta på changeling! puss darlings.

mammas jämnåriga "bästis" är här och ser med oss. hennes uttalande
knäckte det mesta "det är mycket roligare att se melodifestivalen med folk,
då kan man bitcha" hahahaha, hon är 42!


föresten så har jag ändrat mig, jag vill nog att agnes ska vidare.
Kommentarer
Postat av: Emma

tack baby

2009-02-28 @ 21:29:41
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0