moget.


jag la just mina oskyldigt rådjursbruna ögon på nåns blogg, som förivörigt
inte kan ha särskilt bra smak.. hon hade tipsat om "fruktis-semlan"








FRUKTISSEMLAN?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men usch?
FÖRSTÖRA EN GOD SEMLA PÅ DETTA VIS? NEJ TACK, DIN IDIOT.
fan vad jag märkte att jag kände för det här ämnet, född politiker typ,
det jag nu undrar är hur emma aka "semelälskaren" reagerar på det här..
äh man undrar ju vartfan folk har förlagt sina smaklökar någonstans när man
får sådana här nyheter rakt i fejan. liksom hej, vill du ha lite blåbärs grädde till? no gracias idioto!

hrmf.

jag har för i övrigt klickat hem världens snyggaste sommarskor, to die for.
hm, ingen studentresa för paula år 2009 bara darför?
nejdå tjejer.... men vi kanske kan åka till... malmö istl i sommar? lite exotiskt?
inte? nähe, jag tänkte väl det... blir till att börja om med att spara cash!
attans, jag som började igår, märker ni som mig att detta är verkligen inte min starka sida?

nu ska jag gotta mig i min lösviktspåse, har jäkla ont i korsryggen idag, om ni alla förstååååår. toodels!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0