NBV probs.



mycket rör min dansverksamhet just nu. jag är jävulst förbannad på W (!!!)

och vi andra i företaget måste sitta och lappa ihop 7 dansgrupper. SJU!!!!
jag kan inte åta mig en enda dansgrupp mer! min chef började bara grina över
att jag sa att jag kommer sluta till sommaren..när jag frågade om jag kunde få
sätta henne på referenser när jag ska söka stipendier.
"paula...åh, vad ska vi göra utan dig?! vi kan inte mista dig!!!!!" det känns aj...
men what do to?! "jag kommer bara förlåta dig när jag ser dig dansandes i
melodifestivalen.." haha, bra att hon har little faith i mig.
ARGH!
nej jag kan inte låta bli att blanda en massa känslor i det här, det rör så många
(de få) danssjälar som faktiskt existerar här uppe. jag har lust att lappa till nån, urk. ska fortsätta med att ha superhög musik... tankesystemet funkar lite sämre då.
(öronen får ignoreras)

sen undrar jag vart fan alla är. är ensam i huset. ingen har kommit hem.
hallå?! någon som glömt bort att informera tonåringen about something?!
Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej! Trist när man blir så där arg, hoppas det löser/löste sig med grupperna. jag ville iaf säga att jag gillar bilden, snygg pose, hade vart klockrent om skärpan hade suttit oxå :D / Veronica

(www.veronicabsl.blogg.se/alster)

2009-02-28 @ 00:17:46
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0