nobelt.

idag hämtade jag & mamma upp ett paket på en närliggande tobaks affär,
åhh paket! mamma hade blivit informerad att det var bara en liten del av det
vi beställt (paus.....hehe) skulle komma nu, resten senare, men att det
som skulle komma var bara plagg till mamsen.

det gjorde min dag liiiite att se att 2 av mina par skor som jag beställt var ändå
nerpackade! jag har nu bestämt mig för att behålla ett paroch
skicka tillbaka det andra...jag är missnöjd över de blommiga så det var tänkt
att jag ska behålla marinstilen. hehe, jagvet att det är sjukt stor efterfrågan
efter dom blommiga på nätet, i knowiknow.. så jag hade tänkt.. om någon här
i bloggen maybe är intresserad av att köpa?
annars lägger jag dom bara på lådan tillbaka, piece of cake!


"modellbild" ..ehum.


strl 36
Kommentarer
Postat av: maja

vad var det för fel på dom blommiga då? jag tycker att dom va jätte söta! pris?

2009-02-06 @ 19:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0