not so smooth after all.

banansmoothie? låter gott! vi kör på det!


första misstaget var att intala mig själv att jag är världbäst på att göra smoothies
och på den vägen rullade det bara på..
receptet jag hittade på en blogg var inte särskilt specifikt så som den
mästerkock jag nu var så hällde jag bara ingredienserna i mixern lite mycket
av varje....resultatet.....tjaa, mamma skulle väl svimma om hon såg mig justdå.

tendensen när det inte är några speciella mått är att, hrmf överdosera. miss 2.
jag som bara ville ha ett glas banansmoothie stod helt plötsligt
med 3,5 l banansmoothie..... och den nyttiga varianten jag skulle köra med
slutade i att ... ja, iallafall minst 1/2 l glass slank ner!
och senare märkte jag att det fanns ett stort hål i bunken så en del 
kom också  på golvet. ops. he-he. smaskens! ni kanske kan föreställa er
hur stor smet jag måste fått ihop om jag nu fick 3,5 liter UTÖVER det
som kom på golvet.. nu funderar jag på att bjuda hem MINST 5 vänner
på smoothie kalas, jag menar, har jag något val?!
inte precis så att något får plats i kylskåpet...3,5 liter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0