revolutionary road.

fyyyyyyyyyyyyyyyyyfasen vad jag är trött!
jag och mamsen har haft en heldag i sundsvall. min födelsedags
present till henne! vi shoppade (ajj. min plånbok is hurting) fikade,
käkade en efterlängtad sallad på donken, just lööööve. och sen
gick vi på bio, den 4 oscarsnominerande revolutionary road.
mammas filmval. ja, såklart blev det drama. riktigt bra. mästerlig.
men jag rekommenderar ingen av mina vänner att se den, konstigt nog.

jag körde både dit, runt birre(birsta till svensktalande) och hem i mörkret.
fan vad kaxig jag börjar bli! haha, det gick också mästerligt. känns riktigt
bra för egot inför en snart uppkörning!

tror jag snart ska lägga mig... har sett alla gossipgirl avsnitt som går att se
och jag är trött som en åsna. och jag vill vakna snart till en danssöndag.
mehhe, just det är melodifestivalen. ett tidsfördriv rikare iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0