se bilden istl:))))))



EN FÖRJÄVLA DAG!!!

ugh, varför stannade jag inte hemma, under täcket idag. why!
om jag ändå vore boxare och kunde få ge nån rispåse lite frislag.... would feel so
good! om nån timme ska jag tydligen vara ...någon slags dans- värdinna på teatern.
hm, utan min vetskap. och utan att kontaktperson ens hört av sig? jag verkligen
hatar att bli kept on hold.. jag har engelska c att göra och ja...men visst,
jag kan släppa ALLT. urgh! jag får peppa mig själv resten av kvällen med att tänka
på morgondagen efter min första lektion, * i samma stund tittade små
växande solstrålar fram*, jaja, jag förklarar sen. nu ska det här telefonvåldgästas!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0