söndagen avklarad, check!

hemkommen!

nu är jag helt sluuut efter idag. att vara danslärare tog mer på krafterna än jag
kom ihåg, puuuh. men dom är such likes doll's.
man är aldrig så ödmjuk som när man håller i dansklasser, i can tell you that.
så nu kommer avslöjandet till koreografierna.
på deras begäran blir det girlicious- stupid shit och om det blir en andra dans,
kevin rudolf- let it rock, så nu ska jag sättas i hårdträning till nästa söndag.

jag fick så fort jag kom hem världens smärta som sitter i halsen. jag sitter nu med
ett stort coca- cola glas fyllt med apelsinjuice, men det kanske inte
hjälper mot halsont utan gör det värre, ngn som vet därute ?
nu ska här duschas så det står härliga ting! färga löshår och
vem vet, en kopp te framför en film. sounds lovely to me.
godnatt people!

i hopped in the cab and i paid my fair,
see i know my destination
but im just not there
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0