THATS WHY!


folk undrar alltid om det är möjligt när jag säger att "daniel från SYTYCD
scandinavia kunde dansa waaay much tjejigare än mig på en av benkes koreografier"
joni, killar kan dansa girly. och de kan göra det bra. underskatta aldrig det girls.
(de är dock utrotningshotade & existerar inte i sverige bara, thats why...)
dock tycker jag (jag kommer ihåg att jag & majsan hade det här samtalet en gång..)
att man kan tycka det är lite weird med tjejer som inte kan dansa.
inte bara för att det kommer naturligt för mig som dansar dynget runt, men när
man går ut och tjejer ser ut som ett bollplank på dansgolvet....
jag vill inte uttrycka mig klumpigt men jag får alltid en chock när jag ser dom
där bollplanken...så osexigt. äh, njut av männen jag levererar bara!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0