to do:

göra klart brittan-womanizer låten till/med mina kidz
göra en ny dans med klassen (utvalda)
göra ett solo (elisa- dancing)
skriva både till malin och anne en projektplans uppd.
finskriva om mitt studiebesök på mask- teater västernorrland
och ett stoort arbete om kostym?? 1800 tal eller 60 tal.
skriva ett cv och en massa stipendieansökningar, dessutom research
om utomlandsstuderande. PLUS EN MASSA TEORI!!!

så jäkla svårt att prioritera, fast jag vet vad jag ska göra, resultatet
blir att jag sitter i ett hörn och rycker av ångest, utan any wisedom.
okej, nu uttryckte jag mig lite väl dramatiskt... men vart sjutton börjar
man?! och högen bara växer....
hm, att studenten är 3 månader nära är inget jag känner av. 

tacksamt att jag inte behöver laga mat och tvätta åt någon man iallafall..
dock skulle jag behöva en som passar upp mig så jag får mer tid till att, tja, rycka lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0