up and down baby. just take me high

urgh, min huvudvärk kräver att jag stänger ner den elektriska strålapparaten
and so be it. efter mitt blogginlägg!

positive: alla dans-esteter samlade i en o samma danssal. gr8! vi fick se de olika
klassernas danser, ännu mer gr8! vi fick semlor av malins farmor, allihopa. nu ska
jag snart se på min nya vecko- entertainment the mentalist framför kanal 3, med ofc
en semla mamma har köpt. ain't i lucky...
dagens skratt var när es3 skulle prova våra färglada kroppsstrumpor... den som
missar våran dansuppvisning missar en jävla massa skratt

negative: jag fick världens uslaste humör när jag kom hem pga andreas. grr.
och jag har som sagt huvudvärk.
jag känner mig fet av överdosering av grädde och mandelmassa. jag har saker
att göra innan kvällen är slut och känner mig rentav väldigt hängig, plus att våran
hemtelefon är pajj och kan inte lagas fören i slutet av veckan kombinerat med att
jag har no money on the cell gör att jag inte kan låta bli att vara gnutta paranoid justnu..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0