what is behind the spirit?



puuh!
man kan allt hinna med en hel del innan kl 10!
jag har redan hunnit checka av:
¤ körlektion (som för i övrigt gick skit... jobbigt nog)
¤ postat en underbar kjol till en lycklig traderavinnare
¤ bokat klipptid
...yeeeeeey!!!!!!!! äntligen säger bara jag så kan vi göra något åt frippen.
nästa vecka it is. och än en gång kommer det bli ett helvete att få in allt i en
toffs på huvudet... alla fördelar har sina nackdelar. även att jag kom hem med
diamanter i håret från min promenad genom stan, så kallt är det i härnösand idag.


nu ska jag sätta mig med varm choklad (allt är bättre än det stenstan bjuppar på)
och äta frukost framför lite trevliga bloggar och redigeringsprogram! om turen
är på min sida idag blir majas blogg och ev. lite plugg klart. hoppas hoppas.
jag har så sjukt mycket att hinna med now days. sometimes i think im gonna be sick.

beroende på humör:
elisa- dancing
wyclef jean ft claudette- dance like this
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0