you cant stop the beat.

okej, jag erkänner mig skyldig.
såg ni någon lycklig idiot dansandes på e4an runt två, så var det jag!
men försök själva då att INTE dansa till hairspray i lurarna och låta
bli att le lyckligt...

jag är faktiskt på toppenhumör, i blame the movie- soundtrack...
men jag är också huuur trött som helst. vill helst slippa en tragisk repris
från gårdagen när jag skulle plugga och "råkade" somna av misstag,
vaknade upp 3 timmar senare inte allt för glad och fortfarande trött.

vårat danspass idag liknande ett sånt där "pump-up" aroebics. kul...
jag och frida som just hade smällt i oss en massa kaffe med kakor.. mhm på topp.
sen har jag kommit på att om alla mina framtidsdrömmar går i kras
kan jag ju alltid bli en sån där friskis & svettismänniska, 
jag har en röst som är typ made för att skrika gälla instruktioner by headset! 
yeye, alltid bra att ha en back-up!

folks, nu blir det teori och samhälle b för fulla muggar! kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0