20 minutes to go./


dags att packa det sista nu. hörs inte fören på söndagkväll dåra?
föresten, i got news! jag ska sälja min systemkamera. det är dags.
jag ska flytta till storstan (östermalm) och det finns inga fina skogsmotiv där, let's face it ya'll. jag har faktiskt inga problem med att bli en ordinär ägare till en digitalkamera igen. det var mysigt så länge det varade!

nu slungas jag till en tidszon som inte existerar, som gör det möjligt att fika hela tiden och där kortspel och tp är gudagåvor sänkt från himmelen och att kramas med kusinerna är inga konstigheter at all, miss me!
Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL HA DIN KAMERA !

2009-07-31 @ 15:14:08
URL: http://maagdaleenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0