and so we danced and got drunk/very drunk/ and/ what a fun dancing time we had/

jag dricker vatten. försöker ta igen mitt eget näringsinnehav. oboy oboy vilken kväll! vilken natt!
det började med maja, camilla, soffan, jossan, julia och lilla maj, sittandes på vardagsrumsgolvet, tända ljus, en massa kuddar runtom, käkandes på flottig mat. kvällen skulle väl bli så också. som max skulle väl robin & stefan komma. and they did. med en bunt andra killar på släptåg, vi dansande, vi skålade, mer trevligt folk (ofta man har en sån tur att bara bra folk knackar på ens dörr?) den största osannoliken var när två grabbgäng skakade hand under mitt tak, va!:O det var askul. vi var ungefär 30 pers och jag vill nästan grina nu när jag ser hur mycket som ska slängas från vad jag radade upp spritflaskor och burkar sen innan vi drog. suck.... och disken! 30 personer och festen flöt ända fram till midnatt. hehe, jag som sa till mina grannar att det skulle bli lugnt röjj....mjaaa! och en mycket bra fylla dessutom tackar vi för!
vi flyttade på oss och partyhumöret höll sig, fast vi gick i ösregn, ännu mer när jag sparade 150 spänn och gick på efterfest istället för in på stadsfest området. great great! efter ett magiskt mötande med någons underbara läppar under ett neon-orange paraply var min lycka gjord. bra kväll helt enkelt.

och ikväll är det också bra människor som ska hem till mig. och det börjar långsamt att spricka upp blå strimmor på himmel. yeah. bådar gott! bilder kommer sen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0