another heart calls...

hej! jag ville bara säga att jag älskar värmen som sprids i min kropp efter varje gång jag hör pipet av ett sms, som jag vet är ifrån dig. och idag har jag lugg minsann! ja, dra mig baklängelse. det får mig att känna mig som "brittany" i my new bff... nu är det bäst att jag äter klart min tomtegröt (Y) och sen ska jag faktiskt se till att göra lite hussysslor. det skulle bli ett himla liv om morsan kom hem och hennes älsklingar har vissnat..
ikväll ska det serveras tacos och rosa pantern drinkar på rullande band med min vän soffan! vill inte solen komma till oss får vi bilda våra egna små ljusstrålar i vardagen helt enkelt. PUSS CHOCLATE CHIP BROWNIES!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0