asshole.

usch vilken natt, var tvungen att mitt i natten gå upp och se på tv. så idag sov jag ut läääänge för att ta igen sömnen. haha, jag är faktiskt just ätit (äter) frukost! jag har drömt om både det ena och andra inatt... ringar, dansaudition, krokodiler under en gympasal? och att jag var en sagofigur som åkte runt i luften ovanför en gigantisk herrgård i skogen. fast egentligen borde jag ha drömt om dessa dojjor (de nedanför från alexander wang) - resultatet hade varit mycket trevligare och jag hade nog vaknat upp utvilad istället för att se ut som ett gigantiskt frågetecken. jag lyssnar också på colby o donis nu, jag älskar hans röst. vi hörs senare va? catch-iiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0