det känns som att jag har varit borta i en evighet. en sweet evighet.

hej bloggen!!!!!!
lyssnar just på touch you right now och har lyckats sno internet av någon lars inom datorns räckhåll på bussen, jag är inte lite fräck! och inte lite sleten. nå jävulst i tell you, skulle kunna sova i 2 dygn i sträck (som många därhemma efter gf). det var sjukt kul att dansa på akkis (balettakademin), men det kanske bara är träningsmänniskan i mig som talar, vi dansade 4 timmar i sträck and i just loved it! och ja, jag kommer älska träningsverken som kommer därefter också.. hur det än går nu är out of my hands och jag är ändå nöjd över min insats. vi får hålla tummarna för mig (man får veta senare i veckan). nu ska bussen åka igen efter ett litet stopp i söderhamn! ...japp, en riktig långresa är vad jag har bäddat upp för, bussen landar hemma drygt halv tolv i natt (gonatt).
HOPPAS NI MÅR BRA!!!!



aldrig att jag skulle svika er och inte glassa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0