don´t stop the music.

det var längesen jag lyssnade på ippen (iPoden) nu och idag hittade jag äntligen ett par hörlurar som faktiskt fungerade. så jag stack till affären för en snabb visit med kompisen i öronen. vad händer? jo 3 saker händer:
1. några killar (turkar) står och tittar på mig medan jag drar några jacksson steg. följande händer, de frågar om jag vill dansa på en svensexa. alltså strippa. ARE U KIDDING ME?!
2. när jag står i kön lite irreterat för tempo har sämst godis-sortiment numera. så står de två smååååå killar längst ner (ni vet dit varorna skeppas vidare med det rullande bandet. de kommenterar varorna alla handlar. min tur kommer, följande fras får jag slängd i ansiktet "lösvikts godis och kakor. hmm. det verkar som att det är chokladkakor också. wow, denna person har seriösa problem och är säkert ensam" ... hahahaha... hörde jag någon skratta?! om det var mitt barn skulle jag nypa han i örat.. hårt!
3. jag skulle spotta ut mitt tuggummi men halva fastnade i tandställning på utvägen. det är nog bara jag som fattar och ser det roliga i det där. skrattade högt och gott åt det iallafall!

nu ska jag iallafall hugga in på det värdelösa godiset till SYTYCD, hahaha och vara "ensam",  jävla snorungar.

nånting vet jag iallafall och det är att det är ett väldigt fint sätt att se solen sänka sig mellan de stora granarna när man dansar mot den till en trevlig melodi. puss på er, nighty- night!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0