en liten låt jag lyssnar till och tänker på kärlek.



så mycket snurrar runt i huvudet just nu. det är kaos.
det är kaos för det är tomt. ett litet hål till dig.
jag vet, jag avslöjade väl för mycket?
det är bara så att jag vill ha dig ganska mycket. inte lite alltså.
utan hela dig. du frågade "vad vill du?" och jag svarade,
en förälskelse, en kärlek, en passion..var det att säga för mycket?
å andra sidan, om jag har skrämt bort dig vore det väl lika bra.
inte fasen behöver paula mellberg en kille utan stake. mycket ska det va!
ps; ska vi inte ha en tävling om vem som faller hårdast? så kan
förloraren vara den som tar imot. ds;


nu lyssnar jag på elisa- dancing och gråter. sörjer dansen.
jävla ensamhet. (kom hem mamma....)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0