feels like a sunday, funny funny thursday.

(kollar klockan)... som sagt. väldigt mycket god morgon eller var hälsat på er!
nu har jag nyktrat till (duschen gjorde det) och nu sitter jag och surplar a-fil med socker. riktigt mumsigt. idag ska jag få middag hos grannen! how great... det är riktigt uppskattat och jag har inte ens varit ensam i 24 timmar. det är sjukt! jag är lite grann som emma idag, lite kärlekskrank och lite kelsjuk. jisses. jag måste nog ragga sällskap ikväll igen. får locka lite på sandra så kanske hon kommer trots att både vin & martini är slut;) GE MIG FILMSTIPS PEOPLE!. man kan ju faktiskt se på film online numera, att ladda hem olagligt behöver inte vara ett alternativ,. surfthechannel brukar vara bra uppdaterad. nu hörs vi inte igen fören om några timmar, sad! håll tummarna för mig att jag vinner en tävling om en fin siden tunika från marlene birger. mumsmumsmums. och varför drömmar jag så konstigt när jag har alkohol i blodet? (wait. dont say anything)


idag tänker jag på att nu är det inte långt kvar tills tandställningen ska bort...myys! 
Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag kommer sakna dina snoddar :P

2009-07-10 @ 19:17:01
URL: http://eemmakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0