i like illusions i cant see too much, apperently.


här har mina fossingar helskönt när solen väl tittar fram.

mamma har lämnat efter sig hur många blommor som helst för mig att vattna. man måste gå 6 vatten-rundor.

chokladbegär?! fyy bubblan alltså vad dessa kakor är äckliga. jag rekommenderar dom INTE.

såhär såg jag ut igår när jag jazzade mot skymningen.

glass framför tangenterna för någon dag sedan.

jag tycker om människor som har mycket böcker. in this case, den här hyllan är EN AV mammas samlingar.

här brukar jag sitta om kvällarna. kvällsolen lyser en behagligt i ansiktet och den vita gardinen som följer vinden.


jag har fått nog av att flippa ut- flippa in- och om igen som de senaste dagarna.
nu laddar jag bara. till en explosion på dansgolvet inom kommande dagar. laddar, med varje fiber i kroppen.
på tal om ingenting, nu ska jag röra ihop något med falukorv.
Kommentarer
Postat av: EMZI

GRYMT snygg outfit! du lyckas varje gång baby, lätt en tiopoängare. Du är snyggast i stan.

2009-07-15 @ 21:16:15
URL: http://esoderstrom.blogg.se/
Postat av: anna

imorrn ska vi ses och fika och fika och fika och fikaaaa!!!! :D

2009-07-15 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0