i like movies with a great story and great endings.

haha, johan har du aldrig varit in här? jag har haft denna look på bloggen i över ett halvår nu! (har ännu inte ledsnat på den allt för klichiga men ack så charmigt enkla design)
nu kommer här ett filmtips, obs.
jag har just sett klart pojken i den randiga pyjamasen (the boy in the striped pyjamas) och wow. wow vad starkt! jag älskar filmer som ger mig ett uyttryck, en känsla efter att den är slut. jag rekommenderade mor min att visa den för sina högstadieelever för ett test. om de inte blir berörda efter en film som handlar om den nazistiska rörelsern från en 8- årig pojkes vinkel så... är dom redan screwed. då kan hon lika gärna rekommendera dom att ett gymnasieval vore absolut onödigt i deras fall! love the film. se den, ha med the big eyes och kanske en och en annan näsduk. skitbra film, skitbra slut. en av mina nya favoriter actually, och det borde säga mycket? se trailern åtminstonde.

imorgon... ja vad säger man, mina vänner? its a big day. its a day.
åh, jag hoppas. jag hoppas att jag har bra nyheter. annars funderar jag allvarligt att ta alla mina savings -pick o pack- på en spontanresa jorden runt! gash, jag vet inte längre hur jag ska reagera. men om några timmar vet vi.

herregud, vem orkar läsa all denna test? godnatt med er!
(imorgon är det den sista dagen på 10 som jag kommer få ett ordentligt meal i mig, sen är jag ensam hemma och en hungersnöd utan like kommer härja på norra strömsborgsgatan)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0