it's calling for me. DO YOU HEAR IT?


10 % rea och fri frakt.... oh god. oh god. OH BEHAVE PAULA!
detta gör jag för oss maja. jag tänker släcka skärmen och låtsats att jag inte sett vad jag har sett. fast, istället för att gå till en middag i framtiden med maja gissar jag på att jag kommer köpa en bok istället. självrespekt var bara förnamnet. men nu ska jag nog gå & lägga mig iallafall. detta blev för mycket. jag har inga planer alls för morgondagen, and it bugging me a little.

jag tror jag vill börja träna igen. jag menar, heeey jag har tiden! och vädret verkar inte bli bättre. så vi säger så här, jag ger er ett offentligt löfte. om jag kommer in på förberedande på akkis så... köper jag rebooks nya jogging- dojjor. jag saknar att springa och då får jag verkligen det gjort. skulle nog vilja springa i vilket fall... men då skulle det inte vara investerade pengar. godnatt to ya´ll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0