my favourite thing is wasting my time on a bum like you.




mina vänner:') simme och frida anderschon satt på min högra sida och blev inte fotograferade pga konstig vinkel (fast nu ser jag ju att fridas nästipp är typ med) and who can really blame me när man har izabel som har typ 1000 ansikten, jag ledsnar aldrig!!!!
jag åt en morotskaka & en latte. (izabel demonstrerar hur en sådan kaka kan se ut inuti munnen) barista in my heart.
sedan åkte jag till anna mo och hängde med henne och toyboy, vi åt mackor <3 sen rullade jag och anna tummarna i typ 2 timmar och kunde inte bestämma oss vad vi skulle göra, haha... efter lite fotbollslirande (utan fotboll kan vara värt att nämnas) körde jag biten hem och hamnade hos min granne linda. hon bjöd mig på en gammal hederlig "cola grogg" som fick mig att veta att jag levde! hängde med henne & hennes kompis i några timmar. mycket trevligt. sen låg jag med ipoden tills jag somnade och det var den torsdagen.
ikväll ska jag & sandra se på nya harry potter! som jag har längtat! och om nån timme ska jag ner på stan och ta en glass med soffan. fint väder men det verkar blåsa. jag ska testa promenera till stan i korta shorts, ja det ska jag banne mig göra. och köpa en bägare! livet känns lite lättare med sånna här girls i mitt liv.
Kommentarer
Postat av: frida

<3 love you

2009-07-17 @ 17:37:17
URL: http://www.fran.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0