no subtitel./

åt nyss en finfin frukost framför datorn/facebook nu och har bara apelsinjuicen kvar. vi väntar, jag och mammi, på skjuts av våra kusiner. fick ett fint sms av min moster alldeles nyss, min 16 åriga kusin är nämligen omöjlig att stiga upp. "paula, kan du ringa joel på sin mobil? han är omöjlig, jag får inge liv i han!" .... det märks att han är en gröngörling på det där med tonårsfasoner. lite skojj är det nog, och eftersom han drygar - kan jag blogga till er innan jag åker.
vädret? inte det bästa. grå hotfull himmel. förhoppningsvis blir det som vädertanten förutspått att det blir skinande sol imorgon igen.

bäääh, detta sucked! lova att höra av er till helgen?
kram kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0