numera rödvins drickare! vuxen- poäng para mi.





klart lill-lördagen ska firas. (and what a celebrating)

hey you guys! kom just from serious wild partying!
jag och sandra pee var först bara väldigt grown ups och surplade vin (jag drack rödvin. woho!) och nånstans tog det... skruv. i love it! nu luktar mitt hår - som är fullt av rök (de rökte som skorstenar)- urban men jag mår så jävla hårt istället! rappen var sugen på lite tandställnings- hångel och en finne uppraggad på lideln blev bortpratad av en viss patrik..
snacka om VAD vi ska sova nu. hörs igen som tidigast vid två- tiden imorgonbitti,  kisses!
Kommentarer
Postat av: marie

Hejsan, vad gör du då? haha har du lika tråkigt som jag? haha

2009-07-09 @ 04:29:59
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0