take me to the sea, embrace me the way you do.

woho nu är jag sådär svinigt trött som jag är varje morgon jag vaknar men som jag önskade att jag vore på kvällarna så jag kunnat få nån fucking sömn! så nu ska jag fatta mig kort, paula wants that sleep very bad.
jag, mamma, rolf, päran, soffan och elle har suttit ute på en minst sagt fullbelastad hamnkrogen och har ätit gott och mått bra. blev lite alkohol mellan raderna också. och en massa fläder- sorbet. kan låta äckligt men var supergott, i assure you. bandet började spela... och det var sisådär. för osvängit för att jag hade kunnat rocka på dansgolvet och för mycket rythm för att dra i en snygg kille och gosa till det. my bad. imorgon ska det fikas med miss jonsson och sen dra till danslokalen! ska föresten göra 20 situps innan jag lägger mig. sovgott på er loveones.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0