thank god for this day!

jag, soffan och sandra pee kunde fullfölja våran plan att ligga ute och stekade. vi storhandlade och la oss sedan på smitingen. åt chips & läste "topphälsa", fast sandra gav tidiningen inte en chans utan slängde iväg den när hon såg att pommes frites är ett big nono. en himlarns massa kul har det varit iallafall! vi gör det nog igen imorgon.
och nu ska jag upp till grannen och leka med melvin! ikväll är jag barnvakt nämligen! ända till sena natten. jag tänkte ta den lilla tre och ett halvt- åringen till en lekplats det första vi gör, det blir a lot of fun=D så där hänger jag ikväll/inatt. mamman ska iväg på 80- tals party så im just glad that i can help. myspys. men då hörs vi va?! fint. puss på det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0