till de vackra tonerna i let it be och det vackra ordspråket "räkna livet med skratt och inte tårar och räkna din ålder med antalet vänner och inte år".

wow. jag trodde inte att vad som verkade vara världens finaste kille skulle vara ännu en nitlott. ingenting borde göra min förvånad, men nu är jag riktigt besviken på manssläktet. ni är bara skit hela högen, vet ni det?

nu ska jag sätta på en film och lägga mig relativt tidigt. imorgon ska det bli reunion med några töser från forna es3! jag är så himla lycklig för det! och vad jag ska krama luften ur dom. jag ska föresten köra ner dit ensam, riktigt trist om ni frågar mig. att bara komma ut lite kommer att göra mirakel för mig.
men nu hörs vi inte fören imorrn va?! sov så himla gott, the greatest kisses!

I DARE YOU TO MOVE. I DARE YOU TO MOVE. I DARE YOU TO MOVE. I DARE YOU TO MOVE. I DARE YOU TO MOVE. I DARE YOU TO MOVE. I DARE YOU TO MOVE. I DARE YOU TO MOVE. I DARE YOU TO MOVE. I DARE YOU TO MOVE.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0