vi hörs vid när jag kommit hem vaaa.

jag har inte packat det jag ska ha med mig
jag har inte ens tänkt ut vad det skulle vara.
jag är alldeles oplanerad, helt olikt en list- tjej.
jag har ont i ryggen, det blev inte bättre efter massagen som skulle göra mig hel igen
denna gång känner jag mer pirr och att det är mer "for real" än för min första audition. det här känns for real. det ska jag försöka njuta av. men nu måste jag nog packa den där väska, ladda musikspelare och mobil och pussa på mitt underbara rum. hmm, undra vad för inflyttningsgrejer jag ska ta med till lägenheten dennaa gång?!

lördag kväll eller tidig söndag.. har egentligt ingen aning när jag kommer hem! hemresan från storstan är ännu inte bokad nämligen, det är meningen att det ska vara en sista minuten. hoppas jag slipper en till natt på trägolvet i den otroligt fina lägenheten på junfrugatan 4. lova att hålla tummarna för mig.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
balettakademin here i come. (hoppas i can say that again!)

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0