NU ÄR JAG INTE LÄNGRE 18, UTAN 19!

skulle kunna ge er ett bildregn som visar mig genom åren. men hur kul är det?! här får ni mig i olika frisyrer instead! min mentor kommenterade idag att jag var den som hade mest olika frisyrer hela tiden, som en kameleont. jag försöker ju pigga upp mina trista dagar med lite hår- experiment då och då. so here you go!


 extensions, pony- tails. krull, krusat, balfrisyr, mittbena... you name it! plus alla mina håraccesoarer som jag dagligen använder också men som inte är med i detta inlägg.

det känns inget speciellt med att fylla 19 år. lite meningslöst, lika "klämmigt" som 17. men jag får tacka alla mina goa friends jag är omringad med som förgyller min dag med deras grattis, love you all.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0