the rising from the nightmare.

det har gått upp för mig att min bloggtorka/ min få- ordighet (som beror helt på att jag inte äger ett öre på min mobil) kan ha uppfattats som nonchalans och det måste jag be om förlåtelse för! otroligt många och fina vänner har hört av sig till mig i helgen och efteråt och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte hört av mig tillbaka, men oj vad era sms har betytt mycket för mig!
för under den här viktiga helgen (och efteråt) så har jag verkligen fått tuns and tuns av fina & gulliga sms! men jag har som sagt inte kunnat svara (jag ska få en ny mobil nästa vecka och det har känts dumt att tanka 300 kronor på den andra) men verkligen... stora bamsekramar till er alla som visat att de brytt sig och undrat hur det har gått för mig!

jag kan i samma sväng publicera att det inte gick så bra för mig nere i stockholm. dansproven gick till en början great och det kändes som en riktig fullträff hela provdag 1(lördag). sen kom söndagen och jag vaknade upp jättesjuk. feber, bihålorna felade och näsan bara rann. med knappt ingen sömn på det trodde jag att intervjuen skulle gå riktigt pissig. men det gick skitbra, även fast jag intervjuades av två nutida dans lärare (not ma thang) och jag blev even ifrågasatt varför jag valt att söka halvtid istället för en linjen på heltid. allt kändes väldigt betryggande. fast jag blev bara sjukare med dagen och solot satte jag verkligen inte. det gick inge bra. och det hela slutade med att jag fick ingen plats. men jag grinar faktiskt inte över det, eller jag mådde riktigt pissigt psykiskt efter solot och fick gråta ut då men nu mår jag bara bra. på något vis kändes inte den skolan rätt för mig, men jag kanske yrar. att de står för "dansglädje" är jag väl inte så mycket för... hrm. men det jag försöker poängtera är att idag är jag nästan helt frisk (kom hem på söndagkväll och var döende efter tågresa med tågbyte i en väldans hög feber) och jag är inte bitter. jag är bara väldigt glad över att jag fortfarande vet vart jag har mig själv och alla fina vänner som jag har såklart! så tack för alla sms och tro inte för en sekund att jag inte brytt mig om att svara för någon annan andledning än den jag just gett... i love you all!


jag har fortfarande planer att flytta ner till huvudstaden med min kompis maja (in fact så invigde vi våran lägenhet på östermalm i helgen med att äta flottig mat på vårat fina trägolv!) och vi ska gemensamt söka in till några dansutbildningar till. jag är bara positiv till detta och hoppas på bland annat "sway". jag är i vilket fall lycklig och helt okej! och kanske det viktigaste att veta, min dröm lever fortfarande.
TACK FÖR ATT JAG HAR ER: 
emma
simone
frida
izabel
hobbe
morran
GRATZI, ni är typ dom bästa jag vet. en tår på den kärleken :')
Kommentarer
Postat av: morris

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSS jag tror på dig ja!

2009-06-19 @ 00:37:23
Postat av: izabel

ÅH, Vad fint pålle! =) det fixar sig detdär! pussssssss

2009-06-20 @ 19:55:37
URL: http://qxxp.blogg.se/
Postat av: frida

du vet vad jag sagt älskling! du fixar detta <3

2009-07-17 @ 17:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0