they say perfections always right around the corner, could be true.

hmm, jag känner mig på shoppinghumör! vilket makes totally no sense
när man springer runt osminkad och ofixad hela dagarna.. men maybe
that´s why.


jag har iallafall fått hem ett litet paket från h&m idag. happy me.
blev en "hrm" jeanskjol och brillor. jag pendlar mellan att skicka hem
"kjolen" eller att snitta till den så den blir sådär busigt ursnygg. suck. jag vet
inte. vi får se när nästa lass kommer på posten och jag kanske lyckas
matcha ihop nånting....wowow.

nu ska jag sova har jag bestämt. blev plötsligt urtrött. förstår inte alls hur
jag kommer kunna umgås med folks imorgon när jag kommer att dansa
till halv fem?! kommer be dead tomorrow as well. bäst att pysa ner under
täcket iallafall. godnatt med er. 


vart är min sommar? vart är min vår? 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0